sâmbătă, 26 martie 2011

M-am regasit...

Salutare voua, celor care v-ati gandit sa imi vizitati blogul.Am trecut printr-o perioada pe care nu stiu cum sa o numesc: "vis"sau "cosmar". De vre-o jumatate de an, am devenit foarte interesata si atrasa de lumea araba, de cultura lor si chiar de islam.Am cunoscut pe cineva pe internet.Un baiat musulman din Egipt.Am  inceput sa vorbim tot felul de chestii. Pentru el am facut  primele fotografii cu hijab( acoperamantul capului la femeile musulmane), ca sa ii arate poza mamei lui.Spre surprinderea mea, cultura lor ma atragea din ce in ce mai mult. Am inceput sa citesc Qoranul( cartea sfanta a musulmanilor)...am inceput chiar sa il inteleg...Ajunsesem prea departe.Intr-o seara am inceput sa ma gandesc la toate lucrurile acestea...si...am inceput sa plang...nu ma mai recunoateam, nu stiam unde este acea persoana vesela, puternica si plina de incredere...nu mai stiam nimic.


 Mi-am facut rugaciunea inainte de somn si am adormit. Dimineata m-am trezit si ma simteam mai bine :)  Maine e Duminica si vreau sa ma duc la biserica la slujba. Sant fericita ca mi-am recapatat increderea in mine si in Dumnezeul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu